Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія може здійснити повернення товару за свій рахунок тільки у випадку виявлення браку або дефекту придбаного товару. У разі необхідності повернення товарів належної якості, покупцеві необхідно зателефонувати за номером +380 (96) 977-02-20. Дані для повернення: Нова Пошта №1, с. Іванівка, Житомирський район, Житомирська область Омельянчук Дмитро +380 (96) 977-02-20 У випадку, якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +380 (96) 977-02-20. Дані для повернення: Нова Пошта №1, с. Іванівка, Житомирський район, Житомирська область Омельянчук Дмитро +380 (96) 977-02-20 Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення. Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачуємо ми.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

0